İletişim


 Android indir


admin@444android.com


admin@444android.com

×

Merhaba arkadaşlar Çin Malı Samsung Galaxy S3 ROM ve ROOT Nasıl Yapılır ? Telefon özellikleri aşağıdaki gibidir... Model I9300/S3

Bu konu 61614 kez görüntülendi 48 yorum aldı ...
Çin Malı Samsung Galaxy S3 ROM ve ROOT Nasıl Yapılır ? 61614 Reviews

    Konuyu değerlendir: Çin Malı Samsung Galaxy S3 ROM ve ROOT Nasıl Yapılır ?

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 61614 kez incelendi.

Sayfa 2 Toplam 5 Sayfadan Birinci 1234 ... Sonuncu
  1. #11

    Üyelik tarihi
    25.03.2013
    Nereden
    Gaziantep
    Mesajlar
    19
    @corleone74

    Cevap: Çin Malı Samsung Galaxy S3 ROM ve ROOT Nasıl Yapılır ?

    facebook müşteri hizmetleri
    teknoloji destek
    SAMSUNG SGH-E250 yazıyo ama bunun bi ilgisi var mı sizin sorduğunuzla

  2. #12
    Nejat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.03.2012
    Nereden
    Istanbul, Turkey
    Yaş
    45
    Mesajlar
    22.462
    @Nejat

    Cevap: Çin Malı Samsung Galaxy S3 ROM ve ROOT Nasıl Yapılır ?

    Alıntı corleone74 Nickli Üyeden Alıntı
    SAMSUNG SGH-E250 yazıyo ama bunun bi ilgisi var mı sizin sorduğunuzla
    Yok o değil

    dreamnej ### Kira V1.1 rom ###
    dreamnej


    LÜTFEN ÖZEL MESAJ YOLU İLE SORU SORMAYIN.

  3. #13
    FoLLoW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14.06.2012
    Nereden
    Dünyadan :)
    Mesajlar
    296
    @FoLLoW


    █║▌│█│║▌║││█║▌ ║▌║
    |l|lllll|l||ll||lll||lll|
    ²¹°¹³²³ °¹²¹³¹³²¹¹
    Her Hakkım Saklıdır®
    █║▌│█│║▌║││█║▌ ║▌║

  4. #14
    Nejat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.03.2012
    Nereden
    Istanbul, Turkey
    Yaş
    45
    Mesajlar
    22.462
    @Nejat

    Cevap: Çin Malı Samsung Galaxy S3 ROM ve ROOT Nasıl Yapılır ?

    6576 s3 de var bilemedim şimdi. Kesin söylemesi lazım

    dreamnej ### Kira V1.1 rom ###
    dreamnej


    LÜTFEN ÖZEL MESAJ YOLU İLE SORU SORMAYIN.

  5. #15

    Üyelik tarihi
    25.03.2013
    Nereden
    Gaziantep
    Mesajlar
    19
    @corleone74

    Cevap: Çin Malı Samsung Galaxy S3 ROM ve ROOT Nasıl Yapılır ?

    kusura bakmayın. gerçekten telefon konusunda cahilim. bilgisayarlar olsa neyse build number diye bişey var bu Antutu dan görebildiğim. Build number mı acaba. onda da IMM 76D.GT - I9300ZSALE9 yazıyo. bu değilse sizin dediğinizi görmek için ne yapmam gerekiyo acaba ?

  6. #16
    Nejat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.03.2012
    Nereden
    Istanbul, Turkey
    Yaş
    45
    Mesajlar
    22.462
    @Nejat

    Cevap: Çin Malı Samsung Galaxy S3 ROM ve ROOT Nasıl Yapılır ?

    Alıntı corleone74 Nickli Üyeden Alıntı
    kusura bakmayın. gerçekten telefon konusunda cahilim. bilgisayarlar olsa neyse build number diye bişey var bu Antutu dan görebildiğim. Build number mı acaba. onda da IMM 76D.GT - I9300ZSALE9 yazıyo. bu değilse sizin dediğinizi görmek için ne yapmam gerekiyo acaba ?

    ekran 4.5 inç mi yoksa 4.8 inç mi
    4.5 : mtk 6575
    4.8 : mtk 6577
    dreamnej


    LÜTFEN ÖZEL MESAJ YOLU İLE SORU SORMAYIN.

  7. #17

    Üyelik tarihi
    25.03.2013
    Nereden
    Gaziantep
    Mesajlar
    19
    @corleone74

    Cevap: Çin Malı Samsung Galaxy S3 ROM ve ROOT Nasıl Yapılır ?

    Antutu Device info da 4.8 yazıyo

  8. #18

    Üyelik tarihi
    25.03.2013
    Nereden
    Gaziantep
    Mesajlar
    19
    @corleone74

    Cevap: Çin Malı Samsung Galaxy S3 ROM ve ROOT Nasıl Yapılır ?

    ekranı köşeden köşeye ölçtüğümde 11.5 cm. hiçbir bilgi yok telefonla ilgili elimde.

  9. #19
    Nejat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.03.2012
    Nereden
    Istanbul, Turkey
    Yaş
    45
    Mesajlar
    22.462
    @Nejat

    Cevap: Çin Malı Samsung Galaxy S3 ROM ve ROOT Nasıl Yapılır ?

    Alıntı corleone74 Nickli Üyeden Alıntı
    Antutu Device info da 4.8 yazıyo
    o zaman mtk 6577

    yarın gün içinde size uygun bir anlatım yaparım, forumu takip edin
    dreamnej


    LÜTFEN ÖZEL MESAJ YOLU İLE SORU SORMAYIN.

  10. #20
    çokseri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.01.2013
    Nereden
    istanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    1.513
    @çokseri

    Cevap: Çin Malı Samsung Galaxy S3 ROM ve ROOT Nasıl Yapılır ?

    arkadas bataryatı cıkar orada tam modeli yazar ne ugrasıyonuz böyle

Sayfa 2 Toplam 5 Sayfadan Birinci 1234 ... Sonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Facebook Baglan Giriş