İletişim


 Android indir


admin@444android.com


admin@444android.com

×

Arkadaslar merhaba s2 ıcın ıngıltereye verılmıs olan resmı surumu yuklemeye karar verdım bılgısayarıma odın ı ındırdım ve su anda da dosyaları ındırıyorum telefonu bır kac aydır kullanıyorum ılk defa yazılım yukseltıcem telefonum rootsuz atmam gerekekn adımlarla ılgılı bılgı ıstıyorum su an korkuyorum da bıraz acıkcası ama benım de canım 4.1.2 cekıyor ne yapayım

Bu konu 24812 kez görüntülendi 57 yorum aldı ...
S2 Stock rom 4.1.2 yükleme , yardım lütfen 24812 Reviews

    Konuyu değerlendir: S2 Stock rom 4.1.2 yükleme , yardım lütfen

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 24812 kez incelendi.

Sayfa 3 Toplam 6 Sayfadan Birinci 12345 ... Sonuncu
  1. #21

    Üyelik tarihi
    10.06.2012
    Nereden
    Ingiltere
    Mesajlar
    1.098
    @R@MaZaN

    Ynt: Yardım beklıyorum!!!

    facebook müşteri hizmetleri
    teknoloji destek
    Alıntı:
    hsntrgt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardesim root yapmak istemiyorum ben sadece İngiltereye cikan stock rom 4.1.2 yi yuklicem 800 kusur megabaytlik bi dosya indirdim .tar uzantili rootluymus bu dosya galiba bunu odinde PDA bolumune koyup yuklicem sadece PDA mi isaretli olcak yoksa digerlerini de isaretlicez mi? Bir de bu isleme gecmesen onceki wipe olayini bi anlatirmisin bana?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
    Bunu yapmak icin önce o anlattiklarimi yapacaksin, guncelleme yolu ile gelmedi degilmi? Kendin custom rom kurar gibi netden indirdin?
    Rootdan bisey olmaz korkma telefon rahatlar, hem root geri kaldırılabilir.
    Tar uzantili dediğin dosya zipin icindeki dosyadir. Zip acilmaz, Odin onu acar kendisi tar uzantisini bulur ve yükler. (edit: eğer odin gormuyorsa zipi acip tar uzantili deneyiniz)
    Pda tiklayip dosyayi koyunca, zaten kendi pdayi isaretler dierlerine dokunma.
    Odinde bizi ilgilendiren 2 sey var,
    1 pda
    2 start

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Konu R@MaZaN tarafından (09.02.13 Saat 17:27 ) değiştirilmiştir.

  2. #22
    hsntrgt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.11.2012
    Mesajlar
    93
    @hsntrgt

    Re: Yardım beklıyorum!!!

    Peki Turkiyeye orijinal 4.1.2 geldiginde ben onu tekrar 4.0.3 e geri donerek mi yukliycem yoksa direk yukleyebilicemmi? Birde bu romu indirdigim yerde root yapmaya grek yok yaziodu direk yukleyebilirsiniz yaziodu ama ben bilmeyen kullaniciyim kardesim kusura bakma

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

  3. #23

    Üyelik tarihi
    10.06.2012
    Nereden
    Ingiltere
    Mesajlar
    1.098
    @R@MaZaN

    Ynt: Yardım beklıyorum!!!

    Süper wipe dosyasi odinden ayni islem yapilarak wipe yapilabilir.
    Wipe demek, sistem kirintilarini temizler, yeni rom kurmak icin cihaza yapilan ön hazirlikdir.


    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

  4. #24
    hsntrgt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.11.2012
    Mesajlar
    93
    @hsntrgt

    Re: Yardım beklıyorum!!!

    Ben simdi bu romun supersu diye bisi yuklenmis rootlu halini yuklemicem dimi orijinalini yuklicem bi de rootlusu var ben cihazimi rootlamayacagim icin rootlusu bende calismaz dimi?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

  5. #25

    Üyelik tarihi
    10.06.2012
    Nereden
    Ingiltere
    Mesajlar
    1.098
    @R@MaZaN

    Ynt: Yardım beklıyorum!!!

    Alıntı:
    hsntrgt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben simdi bu romun supersu diye bisi yuklenmis rootlu halini yuklemicem dimi orijinalini yuklicem bi de rootlusu var ben cihazimi rootlamayacagim icin rootlusu bende calismaz dimi?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
    Kardes anlamadım tam soruyu kusura bakma. Ne istedigini tam çözemedim
    En güzeli biz söyle yapalim, sen bana o romu indirdigin linki ver bi goz atayim.



    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

  6. #26
    kzkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07.05.2012
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    488
    @kzkan

    Cevap: Re: Yardım beklıyorum!!!

    Alıntı:
    hsntrgt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardesim root yapmak istemiyorum ben sadece İngiltereye cikan stock rom 4.1.2 yi yuklicem 800 kusur megabaytlik bi dosya indirdim .tar uzantili rootluymus bu dosya galiba bunu odinde PDA bolumune koyup yuklicem sadece PDA mi isaretli olcak yoksa digerlerini de isaretlicez mi? Bir de bu isleme gecmesen onceki wipe olayini bi anlatirmisin bana?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
    sorun hala devam ediyor mu. indirdiğiniz rom tek parçalı bir rom mu.

  7. #27
    hsntrgt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.11.2012
    Mesajlar
    93
    @hsntrgt

    Cevap: S2 Stock rom 4.1.2 yükleme , yardım lütfen

    Kardesım rootsuz olanı 3 parcalı benım ındırdıgım rootlu olan tek parcalı bu benım ındırdıgıme supersu dıye bısı mı ne koymuslar rootlamıslar ben bunu ındırdım yanlıslıkla sorun fılan yokda yukleyıp yuklememe konusunda kararsızım ama tahmınım orıjınal surum 2-3 aydan once gelmıcek herhalde daha s3 lere vermemısler jelly bean ı :S

  8. #28

    Üyelik tarihi
    10.06.2012
    Nereden
    Ingiltere
    Mesajlar
    1.098
    @R@MaZaN

    Ynt: S2 Stock rom 4.1.2 yükleme , yardım lütfen

    Alıntı:
    hsntrgt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardesım rootsuz olanı 3 parcalı benım ındırdıgım rootlu olan tek parcalı bu benım ındırdıgıme supersu dıye bısı mı ne koymuslar rootlamıslar ben bunu ındırdım yanlıslıkla sorun fılan yokda yukleyıp yuklememe konusunda kararsızım ama tahmınım orıjınal surum 2-3 aydan once gelmıcek herhalde daha s3 lere vermemısler jelly bean ı :S
    Baska senin icin ne yapabilirim bilmiyorum ama ins basarirsin istediğin olur.
    Şu cumlelerin bittiği yerlere nokta koysan, virgül'le ayirsan keşke.
    Soru mu soruyorsun, cümle bittimi başladımi zor anlaşılıyor :s
    Alinmani istemem yanlış anlama kardeşim ama derdini anlatabilsen - anlayabilsek, çözülecek bağlar.

    İyi geceler.


    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

  9. #29

    Üyelik tarihi
    17.10.2012
    Nereden
    antalya
    Mesajlar
    54
    @ozayg

    Cevap: S2 Stock rom 4.1.2 yükleme , yardım lütfen

    boyka68 hocam,
    s2 sahibiyim ve orjinal rom kullanıyorum. sızıntı jb yüklemek için root gerekiyor yanlış bilmiyorsam. daha önce hiç yapmadım. ben tekrar orjinal haline (unroot ve stock rom) nasıl getirebilirim? bunla ilgili var mı bir döküman?

  10. #30

    Üyelik tarihi
    10.06.2012
    Nereden
    Ingiltere
    Mesajlar
    1.098
    @R@MaZaN

    Ynt: S2 Stock rom 4.1.2 yükleme , yardım lütfen

    Alıntı:
    ozayg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    boyka68 hocam,
    s2 sahibiyim ve orjinal rom kullanıyorum. sızıntı jb yüklemek için root gerekiyor yanlış bilmiyorsam. daha önce hiç yapmadım. ben tekrar orjinal haline (unroot ve stock rom) nasıl getirebilirim? bunla ilgili var mı bir döküman?
    1: Orjinal romdan jb roma gecmek icin, yani sizinti jb rom veya her hangi custom rom icin bu baslik altinda anlattiklarimi uygulamak lazim.
    2: root kaldirmak ve stock roma donme konusuna gelince, ben hic donmedim unroot ve custom roma. insan alisinca birakamiyor, 1 kac gunde rom deistirmek aliskanlik oluyor.
    Ama root kaldirmak zor olmadigini biliyorum.
    3: Bunu yapmak icin turkiye stock romu odin le yuklerseniz cihaz unroot oluyor zaten ve stock rom kurulumu gerceklesiyor. (garanti kapsaminada gecilmis olur)

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Sayfa 3 Toplam 6 Sayfadan Birinci 12345 ... Sonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Facebook Baglan Giriş