İletişim


 Android indir


admin@444android.com


admin@444android.com

×

Merhaba arkadaşlar funimate tarzi selfie uygulamasi arıyorum önerebileceğiniz uygulama var mi ? LG-G2 OptimusG3 Cihazımdan Tapatalk aracılığı ile gönderildi.

Bu konu 8932 kez görüntülendi 20 yorum aldı ...
Selfie kamera uygulamalari ariyorum 8932 Reviews

    Konuyu değerlendir: Selfie kamera uygulamalari ariyorum

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 8932 kez incelendi.

  1. #1

    Üyelik tarihi
    18.11.2014
    Mesajlar
    11
    @salihf8

    Selfie kamera uygulamalari ariyorum

    facebook müşteri hizmetleri
    teknoloji destek
    Merhaba arkadaşlar funimate tarzi selfie uygulamasi arıyorum önerebileceğiniz uygulama var mi ?

    LG-G2 OptimusG3 Cihazımdan Tapatalk aracılığı ile gönderildi.

  2. #2
    FatihA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22.07.2012
    Nereden
    Batman-Kayseri
    Yaş
    37
    Mesajlar
    10.888
    @FatihA

    Cevap: Selfie kamera uygulamalari ariyorum

    @salihf8
    bikaç gün önce bi tane denemiştim ve çok güzeldi. deneyip kaldırmıştım bulabilirsem bi bakayım
    işin kötü yanı adını hatırlayamadım ya
    ESKİ NICK'im ankebut2

    Hanzala Yüzünü Dönmeyecek;
    KUDÜS Özgür Olana Dek....



  3. #3
    FatihA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22.07.2012
    Nereden
    Batman-Kayseri
    Yaş
    37
    Mesajlar
    10.888
    @FatihA

    Cevap: Selfie kamera uygulamalari ariyorum

    [MENTION=81906]salihf8[/MENTION]
    diğer konunuzu çöpe taşıyorum.
    ESKİ NICK'im ankebut2

    Hanzala Yüzünü Dönmeyecek;
    KUDÜS Özgür Olana Dek....



  4. #4

    Üyelik tarihi
    18.11.2014
    Mesajlar
    11
    @salihf8

    Cevap: Selfie kamera uygulamalari ariyorum

    Alıntı FatihA Nickli Üyeden Alıntı
    @salihf8
    bikaç gün önce bi tane denemiştim ve çok güzeldi. deneyip kaldırmıştım bulabilirsem bi bakayım
    işin kötü yanı adını hatırlayamadım ya
    Hatirlayin hocam lütfen

    LG-G2 OptimusG3 Cihazımdan Tapatalk aracılığı ile gönderildi.

  5. #5
    FatihA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22.07.2012
    Nereden
    Batman-Kayseri
    Yaş
    37
    Mesajlar
    10.888
    @FatihA

    Cevap: Selfie kamera uygulamalari ariyorum

    inan aklıma gelmedi vallahi. ben hiç kendimi çekmediğim için aklımda kalmamış,sadece deneme amaçlı kurmuştum ama güzel bişeydi..
    eğer aklıma gelecek olursa konu olarak açarım.
    ESKİ NICK'im ankebut2

    Hanzala Yüzünü Dönmeyecek;
    KUDÜS Özgür Olana Dek....



  6. #6

    Üyelik tarihi
    14.12.2014
    Mesajlar
    1
    @mirza

    Cevap: Selfie kamera uygulamalari ariyorum

    Arkadaslar merhaba lg g2 kullaniyorum.camerayi acarken cizt diye bir ses geliyor bu ses neden kaynakli acaba yardimci olursaniz sevinirim

  7. #7
    topal_solucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.03.2013
    Nereden
    İSKENDERUN
    Mesajlar
    532
    @topal_solucan

    Cevap: Selfie kamera uygulamalari ariyorum

    Alıntı FatihA Nickli Üyeden Alıntı
    inan aklıma gelmedi vallahi. ben hiç kendimi çekmediğim için aklımda kalmamış,sadece deneme amaçlı kurmuştum ama güzel bişeydi..
    eğer aklıma gelecek olursa konu olarak açarım.
    play store dan uygulamalarıma bak bi yuklediklerin orada gorunuyor.
    Kullandığım Akıllı Telefonlar :

    HTC SENSATİON XL
    HTC SENSATİON XE
    İPHONE 3G
    İPHONE 3GS
    İPHONE 4
    İPHONE 4S
    İPHONE 5
    BLACKBERRY BOLD 9900
    SONY ERİCSON ARC
    SONY ERİCSON ARC S
    SAMSUNG GALAX S 2
    SAMSUNG GALAXY S 3
    SAMSUNG GALAXY NOTE 2
    SAMSUNG GALAXY NOTE 3
    LG G3 32 GB TİTAN
    İphone 6 64 GB
    SAMSUNG GALAXY NOTE 4



  8. #8
    FatihA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22.07.2012
    Nereden
    Batman-Kayseri
    Yaş
    37
    Mesajlar
    10.888
    @FatihA

    Cevap: Selfie kamera uygulamalari ariyorum

    Oradan yüklemedim ki. Baktım ama görünmüyor. Bir de ara ara lüzumsuz yüklemeleri siliyorum oradan.
    ESKİ NICK'im ankebut2

    Hanzala Yüzünü Dönmeyecek;
    KUDÜS Özgür Olana Dek....



  9. #9
    topal_solucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.03.2013
    Nereden
    İSKENDERUN
    Mesajlar
    532
    @topal_solucan

    Cevap: Selfie kamera uygulamalari ariyorum

    Alıntı FatihA Nickli Üyeden Alıntı
    Oradan yüklemedim ki. Baktım ama görünmüyor. Bir de ara ara lüzumsuz yüklemeleri siliyorum oradan.
    O zaman beynine kuvvet
    Kullandığım Akıllı Telefonlar :

    HTC SENSATİON XL
    HTC SENSATİON XE
    İPHONE 3G
    İPHONE 3GS
    İPHONE 4
    İPHONE 4S
    İPHONE 5
    BLACKBERRY BOLD 9900
    SONY ERİCSON ARC
    SONY ERİCSON ARC S
    SAMSUNG GALAX S 2
    SAMSUNG GALAXY S 3
    SAMSUNG GALAXY NOTE 2
    SAMSUNG GALAXY NOTE 3
    LG G3 32 GB TİTAN
    İphone 6 64 GB
    SAMSUNG GALAXY NOTE 4



  10. #10
    FatihA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22.07.2012
    Nereden
    Batman-Kayseri
    Yaş
    37
    Mesajlar
    10.888
    @FatihA

    Cevap: Selfie kamera uygulamalari ariyorum

    Ya hu bu beğen butonu nereye gitti ☺
    ESKİ NICK'im ankebut2

    Hanzala Yüzünü Dönmeyecek;
    KUDÜS Özgür Olana Dek....



Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Facebook Baglan Giriş