PDA

ARŞİVDEN ÇIKIP FORUM GÖRÜNÜMÜNDE KONUYA ULAŞMAK İÇİN LİNKE TIKLAYINIZ -- > : [Yardım] Galaxy ace cihazim açılmıyor



sametsametgs
04.04.13, 22:10
ÖNCELİKLE HERKEZE MERHABA TELEFONUMA BI ROM YUKLEDIM ROM YUKLENDI TELEFON KENDI KAPANIP AÇILDI AMA SAMSUNG GALAXY ACE GT-S5830İDE KALIYOR TELEFONUM BOYLE OLDUKTAN 2 GUN SONRA BU SEFER NE RECOVERY MOD ALABILIYORUM NEDE DOWLOAND MODUNA YARDIM EDIN AYRI USBDE GORMUYOR PCYI

FatihA
04.04.13, 22:17
Hiç tepki yok ise telefoncular jtag yaparak açıyorlar.

Tapatalk

sametsametgs
04.04.13, 22:29
yani tepki olarak bitek telefonu açabılıyorum baska hıcbır sey yapamıyorum yanı ne dowloand mod açılıyor nede recovery bıde bu jtag nasıl yapılıyor ? ogrenmek istiyorum boyle seylerı parasından değil yaptırırımda merak edıyorum nasıl yapılar dıye

sametsametgs
05.04.13, 17:03
yardım edicek yokmu ??

FatihA
05.04.13, 17:14
yardım edicek yokmu ??

Telefon hiç açılmıyor mu. Recovery moda almayi biliyor musunuz. Cihaz kapalı iken ses Kısma. Home. Güç tuşlarına basılı tutuyoruz.

Tapatalk

FatihA
05.04.13, 17:32
Başlık değiştirildi ve konu uygun bölüme taşındı.

Tapatalk

muhammet5
09.09.13, 14:07
Arkadaşlar eğer samsung s5830 hiç yanıt vermiyorsa bu power soketi vb şeyden kaynaklanıyo olabilir ben tamirciye goturdum power soketi yanmış.:upset:

muhammet5
09.09.13, 14:10
bu power ile ilgili olabilir veya virüs olabilir.
benim telefonda oyle oldu daha 6. gün daha yanıt alamadım