PDA

ARŞİVDEN ÇIKIP FORUM GÖRÜNÜMÜNDE KONUYA ULAŞMAK İÇİN LİNKE TIKLAYINIZ -- > : Flash Player Marketten Kalkmış



Umut37
04.01.13, 19:57
Arkadaşlar flash player marketten kalmış galiba bende görünmüyor artık. :)

mstaaga
04.01.13, 20:06
:) Kalkalı çok oldu kimsede gözükmüyor.

Umut37
04.01.13, 20:08
Bende geçenlerde farkettim :) Baktım hiç güncelleme falan gelmiyor meğer kalkmış :)

Nejat
04.01.13, 20:16
artık telefondan tamamen çekildi fakat korkacak bir şey yok, telefonlarımız etkilenmeyecek

Emre
04.01.13, 20:55
Hala ben flash kullanamıyorum telefonla.

7/24 Online Forum Kadrosu!
444Android.Com - Online Müşteri Hizmetleri
'Tapatalk
http://www.444android.com

Nejat
04.01.13, 20:57
Hala ben flash kullanamıyorum telefonla.

7/24 Online Forum Kadrosu!
444Android.Com - Online Müşteri Hizmetleri
'Tapatalk
http://www.444android.com

ne açamıyorsun mesela

acemi
04.01.13, 21:06
Android de bunun lafı bile edilmez :) Tüm kapılar açık

Umut37
04.01.13, 21:06
En güncel sürüm hangii acaba şu an versiyon olarak.

note_2
05.01.13, 17:29
Arkadaslar 4.1.2 kullaniorum note 2 kullanicisiyim flash player sorununu nasil cozecegim indirdigim flashlar telefonumsa bi degiskklik yaratmadi yardim edersenz sevinrijm

Xerxes
05.01.13, 22:38
Arkadaslar 4.1.2 kullaniorum note 2 kullanicisiyim flash player sorununu nasil cozecegim indirdigim flashlar telefonumsa bi degiskklik yaratmadi yardim edersenz sevinrijm

Bende Note 2 kullanıyorum.
Markette Flash Player For Android diye bir uygulama var. Kurduktan sonra bir şeyler daha kurmak istiyor ama kullandığım virüs programı virüslü diyor.

Şuan bir çözüm yok sanırım.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

ugurordu
05.01.13, 22:59
ben *****ları açamıyorum ******* falan açılıyor ama başka gömülü *****lar açılmıyor mavi bir logo gösteriyor içinde soru işareti olan çözemedim bende sorunu

Byturkuaz
06.01.13, 00:59
Dolphin browser canqvar gibi aciyo herseyi

Sent from my LG-SU760 using Tapatalk 2

Emrersy
06.01.13, 07:50
Dolphin 4ever ya. En iyilerinden valla.
Operada fena degilde mobil sebekeden su gibi cekiyor MB lari.

Adminlerin daima online olduğu forum!
Emrersy
HTC Evo 3D'den gönderildi.

Xerxes
27.01.13, 09:29
Flash Player'ın yeni versiyonunu aşağıdaki linkten indirip kurman yeterli. Tabi bir de Flash Player destekli browser kurman lazım.

İndirme Linki : https://www.dropbox.com/s/ple7rknq7m22okw/Adobe_Flash_Player_11.1.115.12.apk