PDA

ARŞİVDEN ÇIKIP FORUM GÖRÜNÜMÜNDE KONUYA ULAŞMAK İÇİN LİNKE TIKLAYINIZ -- > : Samsung gt-i5510 recovery mode alamiyorum



giresunlu_28
20.02.14, 00:11
samsun gt i5510 telefonuma rom yuklemek istiyorum.Telefonu recovery mode almak icin telefon kapali iken power ve t tusuna 5 10 sn basilacagini internette gormustum fakat ne yaptimsa bir turlu recovery mode gecemiyor.Forumda bu telefonu kullanan veya bilen bir arkadas yardimci olabilirmi iyi forumlar dilerim

TechMaN
20.02.14, 00:25
Önce pili çıkar sonra tak şarj yarısından fazla olmalı . Resimli anlatimli gibi uygula olacaktır .

███▓▒ TapatalK ▒▓███

giresunlu_28
20.02.14, 00:38
Önce pili çıkar sonra tak şarj yarısından fazla olmalı . Resimli anlatimli gibi uygula olacaktır .

███▓▒ TapatalK ▒▓███

Cevap icin tesekkur ederim fakat resimli anlatimli kismini anlayamadim?

orcsnm
20.02.14, 10:30
Ilk olarak odin ile root yaptıktan sonra Rom yükleyebilirsiniz

GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

giresunlu_28
20.02.14, 10:48
Telefonumu odin ile root yapmamıştım farklı bir yolla yaptım ondan olabilir mi?

orcsnm
20.02.14, 10:49
Farketmez diye düşünüyorum.

GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

orcsnm
20.02.14, 10:51
Samsung bölümünde telefonun romu mevcut iyice araştır ondan sonra karar ver bildiğim kadar ile 2.1.3 olmalı mevcut sürüm

GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

orcsnm
20.02.14, 10:55
http://www.444android.com/showthread.php?t=2509 şu adrese bir gözat derim

GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

parahol
20.01.15, 16:57
SELAM arkadaşlar büyük bir sorunum var çözemezsem yeni telefon alıcam buraya sormak istedim. telefonum gt i5510 kalvyeli samsung... romu orjinal ... bir yıl önce filan android sistemden kaynaklı sanırım güç tuşu çalışmamaya başladı ..yani basılı tutunca filan..o tuşun görevi ortadaki kare şeklindeki yere basınca kapat,uçak modu seçeneği çıkmaya başladı...bende uzun süre öle kullandım yaklaşık 1 yıl... netten bu durumu yaşayan bikaç kişi daha buldum kapama tuşunun görevi onlardada ortadaki kara tuş ve klavyede shift+bir tuşa geçmiş.. tabi direk kapatmıyor bu seçenekler ekranda seçenek menüsü çıkıyor sadece dediğim gbi..böle kullanırken iki gün önce tel kendi kendine kapanıp açılmalar oldu bunuda belirtiyorum kendi kendine kapanıp açılmalar bu sorunu yaşayanlarda arada oluyor geçiyordu sora...yani önemsemedim..teli nasıl açıp kapıyorsun diyorsanız pili çıkarıp takıyorduk hep..neyse tel bu şekil açılıp kapandı filan dedim geçer yine ve geçtide kapanmıyordu... ve bide baktımki tel hiç çekmiyor mobil ağ yok işareti çıkıyor..bağlanırsandım manual ayarlardan yaptım başka sim taktım nuh dedi peygamber demiyor...sıfır çekiyor..2gün uğraştım şimdi böle çekme barının enalt seviyesinde bazen çekiyor yada hiç çekmiyor... bu durumda napabilirim recovery menüsüne ulaşmanın bir yolu var mı format yeni romla düzeler diye düşünüyorum çünkü..fabrika ayarlarna filan döndüm değişen bişey yok..fikri olan var mı unutmayın güç tuşu çalışmıyor...acil cevap lütfen arkadaşlar...

Nejat
20.01.15, 17:51
SELAM arkadaşlar büyük bir sorunum var çözemezsem yeni telefon alıcam buraya sormak istedim. telefonum gt i5510 kalvyeli samsung... romu orjinal ... bir yıl önce filan android sistemden kaynaklı sanırım güç tuşu çalışmamaya başladı ..yani basılı tutunca filan..o tuşun görevi ortadaki kare şeklindeki yere basınca kapat,uçak modu seçeneği çıkmaya başladı...bende uzun süre öle kullandım yaklaşık 1 yıl... netten bu durumu yaşayan bikaç kişi daha buldum kapama tuşunun görevi onlardada ortadaki kara tuş ve klavyede shift+bir tuşa geçmiş.. tabi direk kapatmıyor bu seçenekler ekranda seçenek menüsü çıkıyor sadece dediğim gbi..böle kullanırken iki gün önce tel kendi kendine kapanıp açılmalar oldu bunuda belirtiyorum kendi kendine kapanıp açılmalar bu sorunu yaşayanlarda arada oluyor geçiyordu sora...yani önemsemedim..teli nasıl açıp kapıyorsun diyorsanız pili çıkarıp takıyorduk hep..neyse tel bu şekil açılıp kapandı filan dedim geçer yine ve geçtide kapanmıyordu... ve bide baktımki tel hiç çekmiyor mobil ağ yok işareti çıkıyor..bağlanırsandım manual ayarlardan yaptım başka sim taktım nuh dedi peygamber demiyor...sıfır çekiyor..2gün uğraştım şimdi böle çekme barının enalt seviyesinde bazen çekiyor yada hiç çekmiyor... bu durumda napabilirim recovery menüsüne ulaşmanın bir yolu var mı format yeni romla düzeler diye düşünüyorum çünkü..fabrika ayarlarna filan döndüm değişen bişey yok..fikri olan var mı unutmayın güç tuşu çalışmıyor...acil cevap lütfen arkadaşlar...

bence bir telefoncuda çözülebilecek sorunlar. eğer cihazdan sıkılıp değiştirmek niyetinde değilseniz max 100 tl gibi fiyatlara tüm sorunları giderilebilir.
yazılım sorunu
anten değişimi
buton tamiri

hepside hallolabilecek sorunlar

parahol
20.01.15, 18:02
sorun yazılımsal recovery moda geçme yolu arıyorum..bu kapatma tuşunun yerdeğişme olayı nette baktım oluyor..buttonda bişey yok yani..teknik yardım edebilcek kişiler bi öneri yapabilir kiesten bişey yapılamıyor ama teli bişekilde pcye bağlama recoverye alma yolu olmalı...

Erdem24
22.01.15, 11:58
sorun yazılımsal recovery moda geçme yolu arıyorum..bu kapatma tuşunun yerdeğişme olayı nette baktım oluyor..buttonda bişey yok yani..teknik yardım edebilcek kişiler bi öneri yapabilir kiesten bişey yapılamıyor ama teli bişekilde pcye bağlama recoverye alma yolu olmalı... ademsadik
Farklı bi yolu vardı konu açmıştı görünce cevap atar.

ademsadik
24.01.15, 09:17
@ademsadik (http://www.444android.com/member.php?u=57089)
Farklı bi yolu vardı konu açmıştı görünce cevap atar. Emre yanlış hatırlıyor olabilirsin. bu telefonla ilgili pek bilgim yok. galaxy ace idi o :)

Erdem24
24.01.15, 11:50
Emre yanlış hatırlıyor olabilirsin. bu telefonla ilgili pek bilgim yok. galaxy ace idi o :)
Aynı şekilde açılabilir belki bunda da o yüzden dedim link verirsen bi denesin belki açılır :)

orcsnm
24.01.15, 13:36
Rom manager uzerinden kurmayi dene

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

parahol
24.01.15, 16:43
room manager bi pc programı heralde link verirmisiniz ve nasıl yapıcam biraz anlatın lütfen..unutmayın power tuşu çalışmıyor....bu işlemler usbden bağlanılıp yapılıyor heralde....cihazın roomu orjinal şuan..ama işte kafayı yedi android büyük ihtimalle...

orcsnm
24.01.15, 17:16
room manager bi pc programı heralde link verirmisiniz ve nasıl yapıcam biraz anlatın lütfen..unutmayın power tuşu çalışmıyor....bu işlemler usbden bağlanılıp yapılıyor heralde....cihazın roomu orjinal şuan..ama işte kafayı yedi android büyük ihtimalle...
Ilk olarak rom manager programını sitede ara
Sonra kurulumunu yap
Sonra sd kart icine atmış oldugun romu flaslayabilirsin ben böyle yapıyorum
D
Diger arkadaşlarda yardimci olur bunu dene şimdilik cevap bekliyorum
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/24/fa55b7093cb33b4b62e7282100bc2ab8.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/24/f0f96ba392fbe7205fc3fb86dd216ba0.jpg

parahol
24.01.15, 18:41
bi izahat gelirse buraya yazarmısın acemiyim telde çekmiyor öle kaldım...

orcsnm
24.01.15, 18:44
bi izahat gelirse buraya yazarmısın acemiyim telde çekmiyor öle kaldım...
Neyi yazmami istiyorsun

orcsnm
24.01.15, 18:50
bi izahat gelirse buraya yazarmısın acemiyim telde çekmiyor öle kaldım...
http://www.mediafire.com/?1zro1eakbibs62g

parahol
25.01.15, 17:14
benim sorucam sd kartta kurup ordan recovery yapabılabiliyormu...romu hiç değişmemiş...froyo androidi..zaten orjinal aynısını yükleriz...flashına birşey olmaz heralde telin...power tuşu çalışmadığından onun görevinin başka tuşa geçtiğinden buna mecbur kaldık..sorada bu hiç çekmeme olayı çıktı...o yüzden mekanik bir bozulma yoktur kanısındayım nette aynı sorunu yaşamış kişilere rasladım çünkü...inşallah düzelir...

orcsnm
26.01.15, 00:13
benim sorucam sd kartta kurup ordan recovery yapabılabiliyormu...romu hiç değişmemiş...froyo androidi..zaten orjinal aynısını yükleriz...flashına birşey olmaz heralde telin...power tuşu çalışmadığından onun görevinin başka tuşa geçtiğinden buna mecbur kaldık..sorada bu hiç çekmeme olayı çıktı...o yüzden mekanik bir bozulma yoktur kanısındayım nette aynı sorunu yaşamış kişilere rasladım çünkü...inşallah düzelir...
Donanımsal bir sorun yoktur bence de . Söylemiş oldugum yontem ise yaradi mi peki

parahol
26.01.15, 16:00
daha denemedim şimdi bunu sd karta kurcam sora orjinal yda farklı rom u nası yüklicem tel pcye mi bağlıcam usbden orayı bi anlatırmısın...

parahol
02.02.15, 22:30
lütfen biri bu rom manegeri nasıl kullanıcam..orjinal romu nasıl göstericem nereden hangi dizinde olcak rom ve yükliycem.. yani işlemin aşamalarını biri anlatabilir mi...

Nejat
02.02.15, 22:44
lütfen biri bu rom manegeri nasıl kullanıcam..orjinal romu nasıl göstericem nereden hangi dizinde olcak rom ve yükliycem.. yani işlemin aşamalarını biri anlatabilir mi...

rom manager kullanımı çok detaylı bir şekilde forumda mevcut. forum içi arama butonunu kullanın