PDA

ARŞİVDEN ÇIKIP FORUM GÖRÜNÜMÜNDE KONUYA ULAŞMAK İÇİN LİNKE TIKLAYINIZ -- > : [Yardım] Suya Düşen Telefon



GangsterSquad
12.11.13, 19:58
Galaxy Mini 2'yi suya düşürdüm(banyoda yer ıslakken),hemen yerden aldım batarya çıkardım kuruladım. Sonra batarya takıp %100 sarj olmasını bekledim. Açmaya çalıştığımda ise ışık geliyor, titriyor sonra ekran kararıyor ve kapanıyor. Power + Home + Volume Down yaptıgım da ise Uyarı ekranı geliyor ve bir şey indirmemi söylüyor; tamam diyince Downloading... ekranı geliyor ama uzun bekleyişlerim sonucu hiçbir şey olmadı.
Downloading ekranında yazanlar :
"[ODIN3]
PRODUCT: GT-S6500D
VERSİON: XXXXXXXXXX
CUSTOM BINARY DOWNLOAD: YES (1 counts)
CURRENT BINARY: CUSTOM
DOWNLOADİNG..."

Telefonum Root'lu. Yardım ederseniz sevinirim teşekkürler...

GangsterSquad
12.11.13, 20:00
Pirince yatırmak dışında teknik destek yazarsanız çok iyi olur :)

Nejat
12.11.13, 20:29
Pirince yatırmak dışında teknik destek yazarsanız çok iyi olur :)

Güzelce Batarya çıkarmış kurumaya bırakmışsın sonra neden Batarya takarsın anlamam ki. Servis bakarsa çok daha iyi olur. Yada telefonu sök ve tüm soketleri iyice temizle

SM-N900 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

GangsterSquad
12.11.13, 20:40
Ah abi bide ben bilsem. Telefonu sarja taktıktan sonra internette araştırma yaptım, biraz geç kalmışım. Şimdi pirince yatırdım yarın sabah kontrol edicem olmazsa 2-3 gün dokunmadan beklicem. Teknik servis derken Samsung servisi mi ? Garanti süresi yok, root var zaten :/

mstaaga
12.11.13, 20:50
Ah abi bide ben bilsem. Telefonu sarja taktıktan sonra internette araştırma yaptım, biraz geç kalmışım. Şimdi pirince yatırdım yarın sabah kontrol edicem olmazsa 2-3 gün dokunmadan beklicem. Teknik servis derken Samsung servisi mi ? Garanti süresi yok, root var zaten :/

Ben pirince mp4 ü yatırdım bir kavanoza koydum. Kapağını kapattım 1 gün sonra çalışıyordu.

Edit: Root farketmez ben LG yi 2 kere gönderdim ve Root'luydu. 0 lira verdim.

Erdem24
13.11.13, 14:00
Abicim suya düşürünce yazsaniz ya. Size anlatirdik.
Kisa devre yapmıştır, açılmasi zor. Açılsa da bazı işlevler çalışmayabilir.

Simdi tamamen kurutup öyle açmayı deneyeceksiniz

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

GangsterSquad
13.11.13, 21:31
Pirinç sonuç verdi, telefon açılıyor. Normal çalışıyor fakat şöyle bir sorun var; Kapattığım zaman sarja yada pc ye bağlı olmadıgı sürece açılmıyor. Suya düştükten sonraki hatayı veriyor, sarja takınca açılıyor :S

Erdem24
14.11.13, 07:48
İlginç, açılmasi bile iyi

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

GangsterSquad
14.11.13, 17:47
Mefta diyorsun yani abi :)

Vraptor
14.11.13, 20:21
keske bataryayı cıkardıkdan sonra 1-2 gün hic takmasaydin

Erdem24
10.08.14, 17:14
Telefon su aldı ise yapılması gerekenler http://www.444android.com/showthread.php?t=16224