PDA

ARŞİVDEN ÇIKIP FORUM GÖRÜNÜMÜNDE KONUYA ULAŞMAK İÇİN LİNKE TIKLAYINIZ -- > : Miui Rom Sorunu



Umt512
10.09.13, 22:08
Merhaba ben htc explorer kullanıyorum ve miui kurmak istedim xda forumdan indirdim kurdum bi "Android" yazısında kaldı sonra üst üste flaşladım MI logosunda kaldı açılmadı lütfen yardımcı olun çok istiyorum bu romu (biraz şaçma ama çok hoş rom )

Umt512
11.09.13, 12:22
Bilen yok mu :grumpy:

rqckkk
11.09.13, 12:47
kardeş wipe ön bellegini temizlemediysen çakışıyo olabilir...

Nejat
11.09.13, 12:51
Merhaba ben htc explorer kullanıyorum ve miui kurmak istedim xda forumdan indirdim kurdum bi "Android" yazısında kaldı sonra üst üste flaşladım MI logosunda kaldı açılmadı lütfen yardımcı olun çok istiyorum bu romu (biraz şaçma ama çok hoş rom )

Rom aroma lı mı. Yoksa otomatik kurulum mu

dreamnej ##Note II ## Moon Rom V10 ## Saber Kernel O.C 1.9gHz## XXDMG1 modem ##
444android.com

Umt512
11.09.13, 13:03
kardeş wipe ön bellegini temizlemediysen çakışıyo olabilir...
Wipe yapınca MI logosu gidiyor "Android" oluyor yine açılmıyor

Umt512
11.09.13, 13:03
Rom aroma lı mı. Yoksa otomatik kurulum mu

dreamnej ##Note II ## Moon Rom V10 ## Saber Kernel O.C 1.9gHz## XXDMG1 modem ##
444android.com
bilmiyorum bunu indirdim xda-developers - View Single Post - ✖ MIUI v5 ✖[3.8.30]✖[BUILD8]✖[03-09-13]✖ (http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=43852123&postcount=384)

rqckkk
11.09.13, 14:04
Hocam Botanimation önemli deilki önemli olan romun calışması zaten romu çalıştırdıktan sonra theme bölümünden tekrar botanimation seçebilirsiniz.
Yani Tüm Önbellekleri Silmek Zorundasınız Zaten Adamda Yazmış.
Installation

wipe factory
wipe system
wipe cache
wipe dl-cache
flash the rom

rqckkk
11.09.13, 14:06
Bide Karnel(Boot.img) Dosyasını Flaşladınızmı Otomatik Kurulumsa Zaten Yapar Da Diğer Yükleme Şeklinde Kendiniz Yapmalısınız...

Umt512
11.09.13, 14:33
Hocam Botanimation önemli deilki önemli olan romun calışması zaten romu çalıştırdıktan sonra theme bölümünden tekrar botanimation seçebilirsiniz.
Yani Tüm Önbellekleri Silmek Zorundasınız Zaten Adamda Yazmış.
Installation

wipe factory
wipe system
wipe cache
wipe dl-cache
flash the rom


wipe system seçeneği yok cwm da

Umt512
11.09.13, 14:35
Bide Karnel(Boot.img) Dosyasını Flaşladınızmı Otomatik Kurulumsa Zaten Yapar Da Diğer Yükleme Şeklinde Kendiniz Yapmalısınız...
romun içinde çıkan boot.img dosyasını flaşladım olmadı sorun şununla alakalı olabilir mi ? Ben cihazın kilidini açtım ***UNLOCKED*** yazıyor pembe yazıyla ama altta s-on yazıyor

rqckkk
11.09.13, 16:33
romun içinde çıkan boot.img dosyasını flaşladım olmadı sorun şununla alakalı olabilir mi ? Ben cihazın kilidini açtım ***UNLOCKED*** yazıyor pembe yazıyla ama altta s-on yazıyor

Hayır Sorun Onla Alakalı Deil Ben Desire S Kullanıyorum S-on Olmasına Ramen Ulocked Yaptıgımızda Root Açılmış Oluyor Yani Boot.img leri Flaşlayarak Kullanabiliriz.

Büyük İhtimalle Romda Bir Problem Vardır. Diğer Costum Romlar Telefonunuzda Çalışıyor Mu?

Umt512
11.09.13, 16:35
Sorunu çözdüm Format/System-Boot-Cache-Data yapdım flaşladım açıldı