PDA

ARŞİVDEN ÇIKIP FORUM GÖRÜNÜMÜNDE KONUYA ULAŞMAK İÇİN LİNKE TIKLAYINIZ -- > : [Yardım] Maxipro 5 ! İmage Signature Verify Fail Hatası !



aceloq
15.08.13, 18:29
Beyler tel o kadar yavaşkı stock turkcell romu kullanıyorum zaten turkcell etmiş telefonun içine rootlayıp turkcell uygulamalarını sildim ne fayda aynı kasıyodu tel bende root explorerı yukleyıp kendı recovery'sini yedekledim telin hafızasına sonra nettten honor için cwm recovery indirdim ve kopyalayıp cust_backup klosorune yapıstırdım boylece recovery.imgleri değiştirmiş oldum. sonra açıyım dedim recoveryde ve İmage Signature Verify Fail Hatası çıktı. neyse bataryayı cıkardım ve tekrar takıp normal açtım teli ama turkcell yazıyo sonra İmage Signature Verify Fail yazıyo ve tel kapanıyo . hep böyle yapıyo yeni recoveryi algılayamadı ondanhata veriyo sanırsam şimdi nasıl cozucem. olmadı garantiye vericem ama adamlar anlıcak recoveryi değiştirmeye calıstıgımı. garanti dışı kalırmı ?

aceloq
16.08.13, 18:36
Hiç mi cevap yok be arkadaş

Nejat
16.08.13, 21:01
Beyler tel o kadar yavaşkı stock turkcell romu kullanıyorum zaten turkcell etmiş telefonun içine rootlayıp turkcell uygulamalarını sildim ne fayda aynı kasıyodu tel bende root explorerı yukleyıp kendı recovery'sini yedekledim telin hafızasına sonra nettten honor için cwm recovery indirdim ve kopyalayıp cust_backup klosorune yapıstırdım boylece recovery.imgleri değiştirmiş oldum. sonra açıyım dedim recoveryde ve İmage Signature Verify Fail Hatası çıktı. neyse bataryayı cıkardım ve tekrar takıp normal açtım teli ama turkcell yazıyo sonra İmage Signature Verify Fail yazıyo ve tel kapanıyo . hep böyle yapıyo yeni recoveryi algılayamadı ondanhata veriyo sanırsam şimdi nasıl cozucem. olmadı garantiye vericem ama adamlar anlıcak recoveryi değiştirmeye calıstıgımı. garanti dışı kalırmı ?

Maxi pro5 e ait nandroid yedek bulursan işin kolay. Yoksa orjinal görmezden bulup yükler ve sorununu çözersin.
Nandroid. Yedek yükleme forumda mevcut.

dreamnej ##Note II ## Moon Rom V10 ## Saber Kernel O.C 1.9gHz## XXDMG1 modem ##
444android.com

aceloq
16.08.13, 21:23
evet nandroid backup var ayrıca turkcellin orjinal romuda var elimde ama romu download yoluyla yuklemeye calıstıgımda update failed hatası alıyorum

aceloq
16.08.13, 21:25
ayrıca nandroid yedeğini nasıl tekrar geri yüklücem çünkü recoveryi açılmıyor zaten cwm yok tel açılıp kapanıyor

Emre
03.04.14, 12:32
Beyler tel o kadar yavaşkı stock turkcell romu kullanıyorum zaten turkcell etmiş telefonun içine rootlayıp turkcell uygulamalarını sildim ne fayda aynı kasıyodu tel bende root explorerı yukleyıp kendı recovery'sini yedekledim telin hafızasına sonra nettten honor için cwm recovery indirdim ve kopyalayıp cust_backup klosorune yapıstırdım boylece recovery.imgleri değiştirmiş oldum. sonra açıyım dedim recoveryde ve İmage Signature Verify Fail Hatası çıktı. neyse bataryayı cıkardım ve tekrar takıp normal açtım teli ama turkcell yazıyo sonra İmage Signature Verify Fail yazıyo ve tel kapanıyo . hep böyle yapıyo yeni recoveryi algılayamadı ondanhata veriyo sanırsam şimdi nasıl cozucem. olmadı garantiye vericem ama adamlar anlıcak recoveryi değiştirmeye calıstıgımı. garanti dışı kalırmı ?

Konu: RECOVERY SORUNU - Image signature verify fail, boot/recovery image incorrect signature. (http://www.444android.com/showthread.php?t=14352)